Saturday, 13 December 2008

Diana Danielle Ditumbuk Shamsul lima kali!

Kesianla si Diana Danielle ni ditumbuk kekasih hati. Shamsul, ko ingat ni dalam filem ke?hehe.Malu betul kalau lelaki kasarkan wanita sebabkan lelaki lain. Dayus!


Diana mengakui ditumbuk lima kali oleh kekasihnya Shamsul mungkin kerana cemburu dengan kawannya yang bernama Danial dan juga hubungan rapat dengan penyanyi Matta.



Shamsul anak Yusof Haslam tumbuk pasal dia ingat dia lagi hensem rupenye hehe(dari sumber yang tak boleh dipercayai hehe)

Aku pelik kosmo nak kutuk Diana, kat Sini tanpa sebab. Dah orang tu kena tumbuk, lantaklah dia nak jaja cerita ke apa. Ko kena tumbuk aku rasa mau dah kasi cerita kat perdana Menteri Pak Lah Diva Oii!hehe

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.