Thursday, 1 January 2009

Pesta Seks Farahrizan Abdul Razak Astro Awani?

Cerita kantoi Farahrizan Abdul Razak ni belum lagi sahih. Berita ini masih belum disahkan oleh mana-mana pihak yang berkaitan.Tapi, angin dah bertiup kencang!

Sumber boleh dipercayai,RockyBru menyatakan penyampai berita yang terlibat dengan tangkapan malam tahun baru semalam adalah Ms.FR yang di’percayai merujuk kepada Farahrizan Abdul Razak yang bertugas di Astro Awani.


Dalam tulisan terbaru beliau juga menyebut seorang lagi selebriti yang terlibat adalah seorang pelakon lelaki (bukan aktress) yang membintangi drama bersiri Gerak Khas. Norman Hakim yang botak itu lagi kah? Atau pengganti baru beliau yang nekad azam tahun baru?Heran betul aku.

Namun, seperti kata Rocky Bru, betulkah aktiviti dalam bilik hotel tersebut merupakan pesta seks? 24 orang dalam satu bilik terlalu crowded bukan?Bepeluh aku rase kalau duduk diam2 pun.

Rockybru comments:

24-in-a-room sex bust

1/1 Police arrested a female newscaster, an actress, and 24 others who took part in a sex party at a hotel room in KL.

But was it really a SEX party? The female newscaster, according to sources, is one Ms FR of Astro Awani. I was told it was an actor (not actress) of Gerak Khas, a popular crime series produced by Skop Productions, a Yusof Haslam concern, was also among the two dozens.

I don't usually like such stories but the similarity with how last year - 2008- started for Malaysia [First Scandal for 08], when politician Chua Soi Lek admitted that he was the man in a sex video. Dr Chua, as we know it, made a spectacular comeback to MCA!

p.s. I hope the papers find out if it's really a sex party. A lot of people I know pooled funds and book into hotel rooms or suites to usher the New Year. Usually, the rooms offer excellent view of the KL skyline and the fireworks.

Source and pictures : What's Up

7 comments:

  1. Malay Mail confirmed that it was her as below:

    http://www.mmail.com.my/TV_presenter_tests_positive.aspx

    ReplyDelete
  2. There she goes..snap!

    ReplyDelete
  3. huh, dah +ve dadah..tak guna la jugak

    ReplyDelete
  4. xkisah la pesta sex ke apa ke, janji minah tuh dah potisif dadah, kalo dah mabuk dadah tu, dok pi la 8 juta org satu bilik pun, mmg xkan rasa sesak nafas apa, mati pun xsedar, sedar2 dah dalam api neraka dah...

    apapun, diharap perkara ini menjadi tauladan dan iktibar kepada kita, moga beliau kembali ke pangkal jalan dan ingat kepada Allah swt, Allah maha menyayangi hamba2Nya...insyallah.

    ReplyDelete
  5. xkisah la pesta sex ke apa ke, janji minah tuh dah potisif dadah, kalo dah mabuk dadah tu, dok pi la 8 juta org satu bilik pun, mmg xkan rasa sesak nafas apa, mati pun xsedar, sedar2 dah dalam api neraka dah...

    apapun, diharap perkara ini menjadi tauladan dan iktibar kepada kita, moga beliau kembali ke pangkal jalan dan ingat kepada Allah swt, Allah maha menyayangi hamba2Nya...insyallah.

    ReplyDelete
  6. NI HAA KWN2....
    PEMBACA BERITA XGLEMER TU...

    http://img211.imageshack.us/img211/9712/farahrizanabdulrazakasthy5.jpg

    ReplyDelete
  7. cun jugak kan..dapat wat gundik aku sedap nih bwahahhah

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.