Sunday, 1 March 2009

Gambar Bogel Zarina Ann Julie anak pontianak di Melodi



Watching Melodi at TV3 today triggers me to post this latest picture of Zarina An-Julie who also known as Anak Pontianak.Well,above is her new picture with her boyfriend?Today Melodi through Nas Ahmad the host Terjah Zarina on her gambar bogel that has been circulating around on the internet.You can just type gambar bogel Zarina pontianak, and bamm, her sexy picture will appears. In Melodi today she admit that she is the one in the Sexy Bikini.



2 comments:

  1. dia nie mmg dah mlampau lah..dulu kmain lah cakap kat melodi dia x wat semua 2..nie kuar lak gmbr baru nak nafikan pe lg..dah sah2 dia memang penah buat benda tak senonoh...pakain pun nak nmpk tetek..klu org rogol dia pun tak pe..bk tak yah jd artis...baik jd placur je ppuan macam 2..

    ReplyDelete
  2. biasalah.....semua ada kelemahan nya lagi2 bila dh popular........gambar lama bertahun pun kuar blik..........ni dh jalan yg ditentukan tuk dia.......

    harap2 lepas ni....dia mmpu buat semua ni sbgai pengaran.......

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.