Wednesday, 4 March 2009

Gambar Fauziah Gous dan Iqram Dinzly-Panas..


Tengok tak melodi baru-baru ni?Wahid Senario duk sakat si Fauziah Gous dengan Iqram Dinzly sakan kan.Tak kurang jugak gosip pasal Waheeda dengan Ustaz Akil hay kita tu.Apa pun Fauziah Gous tak mengaku akan hubungan gosip panas antara dia dan Iqram Dinzly.Mungkin hanya kawan atau teman rapat (adatla ayat artis).Apa pun gambar mesra Fauziah Gous dan Iqram Dinzly ni mungkinkah ada apa-apa makna?


2 comments:

  1. [...] kini semakin rapat dan mesra.Tak gaduh-gaduh lagi.Lepas ni bolehla tengok gambar Iqram dinzly dan Fauziah Gous kahwin dan bertunang [...]

    ReplyDelete
  2. saya harap sangat dowang kahwin memang secocok pon...sekarang dah kapel kot tengok article mangga september yang iqram luahkan perasaan cinta kat fouziah leh tahan gak kan

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.