Monday, 6 July 2009

Video & Gambar Lucah Farawahida Panas?!!

Inilah gambar si Julfekar yang kononya ugut Farawahida sebarkan gambar dan video lucah (gambar bogel 3gp kot?) kepada public.Farawahida dah pun buat dua laporan polis ke atas Julfekar.Kalau dah Farawahida pegi report ke polis,maknanya wujudlah video 3gp Farawahida beraksi?Gambar bogel Farawahida?Pasti ramai search di google nanti "gambar bogel Farawahida".Apa pun, masih belum kelihatan lagi gambar panas Farawahida nie.Mungkin ugutan,tapi berasaskan apa?Eii,geli MRMY bayangkan kalau si Julfekar yang ugut, maknanya dia ada gambar lucah Farawahida.Macam mana dia ada?


Mungkin dia ada rakam masa Farawahida beraksi,atau pun Julfekar sendri watak dalam video dan gambar lucah tu?Nak terjeluak isi perut MRMY bila bayangkan huhu.Apa pun, masih dalam siasatan polis.Mungkin ugutan semata,tanpa asas (bersangka baik la sikit ngan Farawahida).Kita tunggu ok..lihat gambar facebook si baldy Julfekar ni.
Julfekar Ahmad
Julfekar Ahmad

2 comments:

  1. [...] Realiti TV, Uncategorized, gambar artis Korang mungkin dah terbaca gosip panas semalaya kewujudan gambar bogel Farawahida di internet.Kalau korang baca surat khabar katanya Farawahida bercinta dengan Julfekar sejak 7 tahun [...]

    ReplyDelete
  2. [...] Masih berita hangat saudara komposer kita Julfekar dan Farawahida.Masihkah anda ingat lagi isu video lucah Farawahida,gambar artis bogel Farawahida tak lama dulu?Kisah cinta Farawahida dan Julfekar?Isu tak ingat punya [...]

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.