Sunday, 16 August 2009

Gambar Kahwin Waheeda dan Ustaz Akil Hayy

Akhirnya kisah cinta kontroversi dan gosip panas Waheeda dan Akil Hayy terjawab.Penyanyi dan penceramah Ustaz Akil Hayy, 40 telah selamat bernikah dengan penyanyi dan pelakon Waheeda, 30, di Masjid Jamek Ar-Rahimah, Kuala Kubu Baru, Selangor hari ini.Dari akhbar tabloid hinggalah ke rancangan Melodi TV3 tu, Ustaz Akil Hayy menafikan hubungan mereka,namun akhirnya terjawab.Jelas Waheeda dan Akhil suka sama suka dan jodoh menemukan mereka.

gambar-kahwin-akil-hayy-waheeda
Gambar kahwin Waheeda dan Akil Hayy
gambar-kahwin-waheeda-akil-hayy
Gambar Waheeda dikiss Ustaz Akil Hayy-;)

Sangatlah kontroversi semasa kes penceraian Ustaz Akil dengan isterinya Maizawati.Kisah Akil tak balik rumah dan gambar kontroversi Akil dan Waheeda di pantai dan sebagainya.Namun dengan perkahwinan ini,tutuplah sudah semua kisah dan gosip itu.Tiada lagi ruang untuk fitnah dan pelbagai tohmahan masyarakat.Sama-sama kita doakan kebahagiaan rumah tangga Waheeda dan Akil Hayy.Semoga kekal ke anak cucu hendaknya.

7 comments:

  1. Moga kekal bahgia hndaknye..nape gambar Akhil cium c Wawa tu..nmpak c Wawa tu mcm org terencat akal je, hehe...

    ReplyDelete
  2. menggelabah jer dua2 makhluk nie......punye la menafikan waktu dlu....last2 kawen gak....nie la artis......woi akhil...ko x kesian ker kat bini ko 2???pandai nganjing bini ko gie heboh dlm tv...yg ko smp x blk rmh berbln2 2 pe cer???yg si waheeda lak gedik nak mampos.....da xde owg len dh nk cr......masing2 nyer tindakan menjatuhkan maruah n harga diri sendri....trus trang je r dr awal.....bemgong....

    ReplyDelete
  3. apalahhhhhhhh.......pndi bceramah jak....gatal btul c waheeda ni....kasi malu pmpuan jak....aiii,,,gembira nampak bla dah kahwin,,, kiss2 g dpan cam...

    ReplyDelete
  4. la biar lah..... dieowg dah kawin manusia x lari dari silap lah....... die nak bt pe pn da sah jadi suami isteri pn...... nak bt pe pn halal dah jgn jdi cm owg y laen2 2 blum khwin pn dah bt bnda2 xelok. setiap manusia mati pn bawa dosa msing2 jgn bt dosa weh..... laki @ pmpn pn sama gak dah buta cinta..... g sy elok doakn y baik2 je. krng korang kwin gak nanti. mana th korg kena gak bru th...... so for kak waheeda n abg akil good luck.... moga bahagia.....

    ReplyDelete
  5. waheeda ni klu nk taw dia ni bkn yg seperti kita nmpk...hipokrit je tu...
    dia kt kolej dlu sosial nk mmpus....kluar muka kt tv tup tup jdi minah arab konon...pe cer org kampung ni....yg si ustaz poyo ni plak tergoda n gatal mengenyam nk kawen lain....hmmmmmm......pelik jgk cerita ustaz ni jadi bahan bualan...ustaz kain xde plak.....eyh halaulah dua ekor ni kluar dari malaysai memalukan islam n org melayu....saudara seagama kita kt palestin tu tgh ssah kita kt sini buat rosak akidah ank2 bangsa lagi.....haiyaaa...pe nk jadi...so mantapkanlah kita pnya peribadi islam....seiringkan akliah dgn nafsiah kita.....salam........

    ReplyDelete
  6. bodo nye akhil!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. org lain pon kawen gak tp xdelah nk cium gedik bagai mcm uols, wlupun korg da kwen, at least jagalah imej dakwah yg korang bawak tuh, haihhh, apa nak jadik korang nih!!

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.