Saturday, 8 August 2009

Sharifah Jasmine Soraya Peserta Gadis Melayu Cium Mulut

Kalau anda minat tonton program TV Gadis Melayu, anda mungkin kenal dengan Sharifah Jasmine Soraya bukan?Sharifah Jasmine Soraya ni adalah salah seorang peserta Gadis Melayu.Yang sedihnya bukan gambar ayu lagi sopan MRMY nak tunjuk di Artiskini ni, tetapi gambar tak senonoh si Sharifah Jasmine Soraya ni.Agak memalukan dan sedih la, langsung tidak menggambarkan diri sebagai seorang melayu langsung!
selebriti-gadis-cium-mulut
Gambar menunjukkan Sharifah Jasmine Soraya bercium mulut dengan gadis (mungkin kawan semasa clubbing).Ada juga gambar-gambar lain Sharifah Jasmine Soraya dengan rokok dan botol arak.Tapi malas MRMY nak uploadkan semua.Cukuplah sekadar gambar ini satu saja.Apa pun, sedih sebab orang macam ni layak masuk sebagai peserta Gadis Melayu.Kalau sudah macam ni perangai Sharifah Jasmine Soraya, bukan sahaja malukan gadis melayu tetapi sebagai seorang Islam dia sudah jauh terpesong.Bawak mengucap ye dik..

6 comments:

  1. Ape ni, wat malu jer la!!

    ReplyDelete
  2. Ni les ke apa ni?Aku rasa dia mabuk la nie tu pasai jadi canni

    ReplyDelete
  3. nak sangat meh jumpa aku......

    ReplyDelete
  4. apelah memalukan je..lain kali tv9 kna pastikan btl2 ciri2 gadis melayu yg asli..

    ReplyDelete
  5. When you’re on top. there’s always envy..

    Piece of advice to all bloggers and public.. “Great mind discuss ideas, average mind discuss events, small mind discuss people..”

    ReplyDelete
  6. teruk betol.....ape nak jadi ngan dak2 zaman skang..

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.