Friday, 11 September 2009

Gambar Aliff Aziz cium mulut-Ciom molot saje ke French Kiss?

Agak panas isu gambar Aliff Aziz berciuman atau sentengah orang panggil bercumbuan.Merata-rata blog ada disiarkan gambar panas ciuman molot si Aliff Aziz ni.Kalau artis barat, biasalah tapi bila nama Aliff Aziz yang keluar panas la juga.Aliff Aziz yang popular dengan lagu Sayang-Sayang kini dah makin panas dan popular dari lagu dalam albumnya itu.Kini lagu cium-cium pula ok tak?
gambar-aliff-aziz-cium-mulut
Korang pernah visit web portal aliff aziz?Haa pergila tengok apa ada untuk peminat Aliff Aziz ok?Apa pun dia kini telah terlepas dari tohmahan seorang gay.

P/S: Ramai gadis kini minat dengan lagu Jangan Nakal..Aliff Aziz, please-please kamu jangan nakal..ahaks.

6 comments:

  1. i x sangke lar aliff cam nie..i ingat lg dulu time muler2 aliff top die baek jew smpai die 2 telah i anggap llaki idaman i..but when i see he's been kissing wif that gerl..i rase x jd lar i nk beli album kedua aliff..n i sendiri x taw smpai biler i can be his no.1 fans..sory aliff..

    ReplyDelete
  2. [...] Liyana Megat Kamaruddin sehingga Sarah terpaksa membuat pengakuan minta maaf satu Malaya.Macam kisah cium mulut Aliff Aziz [...]

    ReplyDelete
  3. yang nyanyi lagu jangan nakal tu, bukan aliff aziz.. tapi alif OIAM.. harap maklong! hehe

    ReplyDelete
  4. Betuila..idiotic btuila kan hahah

    ReplyDelete
  5. dah namenyer artis..........

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.