Saturday, 12 September 2009

Hadiah Hari Raya buat wartawan Zubir?Cat dan Ayam?

Ini bukan pasal wartawan Zubir tu nak cat rumah sempena Hari Raya ni, mahu pun hidangan ayam golek buat pengunjung yang datang ke rumah Zubir.Tetapi amaran cat merah dan bangkai ayam yang dicampakkan ke rumah wartawan sensasi Zubir ni.Dulunya ada di laporkan di RTM 1, ni haa gambarnya..
zubir-dicat
Kereta habis kena cat merah daa..
ayam01
Di ingatkan ini bukan ayam kenduri raya atau ayam rendang ok..

Apa wartawan Zubir cakap di Melodi?Beliau cakap bukan kerja Along, tapi kerja gangster semua tu.Mungkin Along tersalah rumah,kalau bukan gengster.Atau pun mungkin ada orang sakit hati dan terasa dengan tulisan gosip si dia sebagai wartawan.Dia cakap adatlah, dah biasa dengan tohmahan orang selepas menulis gosip.Zubir juga ada ceritakan terima ugutan bunuh dari e-mel sebulan lepas, dari siapa entahlah.Jadi bila sudah jadi macam ni di rumah, dia yakin ini ugutan bunuh terhadap dirinya.Bangkai ayam dan cat merah, apa lagi mesejenya kan?

Apa pun, Zubir cakap lagi ni semua tuntutan kerja dia.Dia akan teruskan kerja walau banyak cabaran.Pesanan Zubir kepada orang yang punya kerja ni, telefon dia call dan cakap kalau tak puas hati,Selesaikan dengan cara elok..itulah yang dicakapkan masa temuramah abang Nash dalam Rancangan Melodi hari ni.

P/S:Personally MRMY tak la suka sangat Zubir ni.Tapi MRMY rasa orang yang buat tu bacol.Face to face la, baru la betul.Bagitau je tak puas hati..khinanat macam ni orang pengecut je.Kesian family dia..selesaikan dengan Zubir saja!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.