Saturday, 5 September 2009

Putri Mardiana bercerai dengan Shahnaz

Kisah penceraian lagi, oleh artis Malaysia kita.Pelakon utama filem Santau, Putri Mardiana Zainal Abidin dan suaminya,
Shahnaz Norwawi, 32, disahkan bercerai secara taklik dengan talak satu diumumkan pada 25 Ogos lalu

Satu statement Putri Mardiana Zainal Abidin yang menarik ialah :

“Saya tahu apa akibatnya keluar dari rumah tetapi saya sudah tidak boleh menerima dia. Lagipun saya tahu niat di sebaliknya mengapa dia lafaz taklik. Bayangkan kalau dua bulan kami hidup tanpa berhubungan. Lebih baik lepaskan saya,” ujarnya lagi.

Dalam Melodi pula, Putri Mardiana cakap dah sudah tak tahan dengan penderaan fizikal dan mental oleh suaminya.Walau bagaimana pun Mardiana mengaku ada mengeluarkan kata kesat kepada suaminya.macam-macam lah artis kita sekarang.Jangan kene santau sudahlah ye kak Mardiana.Takut MRMY tengok lagak santau dia tu hehe
gambar-putri-mardiana-santau

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.