Thursday, 8 October 2009

Cerita Dewasa Panas:Kisah Iqram Dinzly sama Fauziah Gous

Wah, lagi satu cerita dewasa panas lagi menggamit jiwa orang muda yang membaca tajuk entri pada kali ini.Gimik saja tu, sebenarnya hanya nak cerita yang hubungan antara Iqram Dinzly dan Fauziah Gous dah pun baik macam biasa.Ada orang nampak Iqram dan Fauziah di Pavilion KL, ada nampak di majlis keramaian.Pendek kate, dah baik la.Panjang pulak kate, bukan itu saje malah Fauziah dan Iqram raikan harijadi sama-sama.Harijadi ke-28 si Iqram rupanya..dapat hadiah jenama Gucci lagi tu!

gambar-fauziah-gous-iqram-dinzly-bertunang
Nampak tak tertulis"GUCCI" tu?

Dorang kini semakin rapat dan mesra.Tak gaduh-gaduh lagi.Lepas ni bolehla tengok gambar Iqram dinzly dan Fauziah Gous kahwin dan bertunang ye!

Gambar macho Iqram Dinzly untuk Fauziah Gous.
gambar-macho-iqram-dinzly

2 comments:

  1. awek ni cun dapat balak cikai mcm ni...
    kalo sabo bole dpt lagi baik...

    ReplyDelete
  2. ape lak cikai...nsem pe...

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.