Saturday, 10 October 2009

Gambar seksi Rebecca Nur Al Islam

Rebecca Nur Al islam, nama sedap dan ayu.Dalam bayangan memang cun awek ni.Realitinya memanglah cun, tapi seks, itu kata orang lahi!Lain dengan nama nya Rebecca Nur Al islam.Dia cakap, itu nama yang bapak dia bagi, tapi dia tetap diri dia. "Seksi adalah saya" itu la kata awek cun rebecca nur al islam ni.Memang tak takut nurrraka betulla artis sekarang.Kalau kakak MRMY cakap cenggitu kat public, mau bapak MRMY tambat kat tiang letrik depan rumah tu.

gambar-seksi-rebecca-nur-al-islam

Rebecca yang muncul dalam Seekers juga dikaitkan dengan gangguan hantu.Hoho..Kisah percintaan pula, Rebecca nur al islam dikaitkan dengan seorang VIP.Tapi Rebecca nafikan dan cakap kekasih hatinya hanya manusia biasa.Orang biasa ke, manusia boasa?Suka hati kau lah Rebecca nur al islam!
gambar-seksi-rebecca-nur-al-islam1

3 comments:

  1. Kalau cenggini baik bukak je semua.Kau seksi kan!Biar aku tengok!

    ReplyDelete
  2. Ini la dikatakan akhir zaman dah mula dah...orang semua dah tak takut neraka azab akhirat.Berani mengaku dia adalah seksi.Azab la dapat nanti kalau tak taubat Rebecca nur islam!Nama saja sedap..

    ReplyDelete
  3. Masuk neraka la kau kalau tak taubat nasuha.Macam lawa sangat!

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.