Saturday, 10 October 2009

Gambar Tania Hudson adik Natasha Hudson

gambar-tania-hudson-adik-natasha
Kepada yang masih tercari-cari siapa itu Tania Hudson, haa ni dia di bawakan khas untuk anda dari Artiskini.com.Tania Hudson ni adalah adik kepada artis seksi dan glamor Natasha Hudson.Sekarang ni baru lagi nak belajar berlakon.Baru-baru ni dalam melodi Tania di terjah Abang Nash Melodi dengan macam-macam soalan.Tapi Tania jawab dengan penuh ayu dan lembut.Cair beb!
tania-hudson-adik-natasha

Apa pun kita nantikan Lakonan daripada adik Natasha Hudson ni.Nampak macam lemah lembut si Tania Hudson ni.So, kita tunggu saja lakonan Tania ok!

8 comments:

  1. Cunnya adik dia...wah wah hehe

    ReplyDelete
  2. Memang cun pun, macam kesian pulak tengok abang Nash tanya macam-macam masa di Melodi.Nasib dia pandai kontrol ayu hahah

    ReplyDelete
  3. Ayu pun, biarlah pandai berlakon ye Tania Hudson.Tapi kan akak dia bukan terer sgt berlakon pun hak hak

    ReplyDelete
  4. Macam ada potensi minah ni.Aku tengok kat tv tadi pn berknan.I lap u

    ReplyDelete
  5. nas ahmad tu poyo nak tunjuk pandai sekali kakak dia ckp dia ada masalah kesihatan terus kelu lidah, padan muka. tapi dlm melodi nampak cun, gambar ni plak tak cun pon ????

    *satu nasihat utk tania, lain kali bila org tanya pikir dulu jgn terus jwb 'BOLEH' je. sebab m'sia boleh la mcm2 jadi. :)

    ReplyDelete
  6. Comenye adik bradik hudson ni ye,Jeles akak nengoknye..

    ReplyDelete
  7. [...] innity_country = "MY"; Mungkin ramai kenal Natasha Hudson, tapi apa kurangnya adik Natasha, Tania Hudson.Ada orang kata Tania hanya tumpang populariti kakaknya.Tapi mungkin juga tidak.Tania dilihat ada [...]

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.