Monday, 5 October 2009

Hafiz AF7 bercinta dengan F..siapa kekasih Hafiz?

Dengar cerita terbaru, Hafiz AF yang femes dengan lagu Masih Jelas duk kemaruk bercinta.Korang dah dengar lagu Yok Beraya ciptaan bro Hafiz Hamidun tu?Sedapla jugak.Apa pun lebih kurang camnilah cerita Hafiz dalam media.

"Aku dengar cerita, Hafiz ni tengah kemaruk bercinta. Setiap malam dia selalu keluar dating dengan awek tu sampai lewat malam. Itu tak kisahlah sebab hal peribadinya tetapi disebabkan tengah khayal bercinta, Hafiz mula hilang fokus kepada kerjayanya.

Hrm..apela, orang kemaruk bercinta pun nak sebok.Dengki kot?Biasalah orang bercinta.Tapi bab kerjaya tu, no komen la.Hafiz je tahu.So Hafiz, come on..jawabla sikit tohmahan orang tu!



Gambar fans Hafiz AF7 time hot di Akademi Fantasia dulu..Afundi!

1 comment:

  1. sebenarnye awek hafiz bernama fifi. "F" itu adalah fifi..

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.