Friday, 9 October 2009

Nasha Aziz diarah bayar bapa RM10,000

Ni satu lagi kisah pelik tapi benar tentang artis hot lagi seksi Nasha Aziz.Dulu Nasha pernah fames dengan video bogel dan cakera padat rakaman.Eh ke situ pulak hehe.Anak pun kena bayar duit kat bapak?Macam-macam boleh terjadi dalam dunia artis ni kan.
nasha_aziz
Sisipan Akhbar Kosmo:

Mahkamah Tinggi di sini semalam selepas dia diarah membayar ganti rugi am RM10,000 kepada bapa kandungnya, Abdul Aziz Mohd. Ali dalam kes saman fitnah yang dikemukakan guru silat itu.

Nasha yang hadir berseorangan tanpa peguamnya, Rashid Mokhtar bagaimanapun kelihatan tenang ketika mendengar keputusan tersebut.

"Saya sudah menghubungi peguam namun panggilan tidak dijawab, saya tidak tahu di mana kedudukan saya, tetapi saya buat keputusan untuk hadir sendiri setelah membaca laporan akhbar," katanya.

Nasha yang seolah-olah dalam kebingungan berkata, dia menerima keputusan tersebut namun mendakwa tidak diberi masa yang cukup untuk membuat penjelasan.

"Saya tidak tahu kenapa ia terjadi selepas arwah ayah meninggal," katanya dalam nada kesal sambil beberapa kali memohon maaf kerana menggunakan perkataan 'ayah' merujuk kepada Allahyarham Abdul Aziz Hathim yang membelanya sejak kecil.

1 comment:

  1. ehhhh tak paham lah aku citer nie...macam maner pulak nasha boleh kena bayar dgn bapak dier sedangkan bapak dier dah meninggal...macam maner tue,,,

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.