Tuesday, 20 October 2009

Norish Karman dan Kisah Tuntutan Mahkamah

Baru ni tiba-tiba ramai cari Facebook Norish Karman, aku pun tak tahu kenapa.Kesian juga bila dengar orang bercerai-berai ni.Mungkin sudah takde jodoh gamaknya..tak perlula dicari lagi siapa salah dan siapa betul.Yang kesiannya anak-anakla jadi mangsa.Norish Karman bercerai, siapa yang tak tahu?Baru ni satu prosiding mahkamah berkenaan tuntutan Norish Karman terhadap bekas suami Datuk Hashimuddin.
norish-karman-bercerai
“Saya bukan minta lebih. Saya bukan minta menjadi kaya, tetapi minta kehidupan. Kadang-kadang mahu mengisi minyak petrol pun tiada. Jika tiada penggambaran dan tidak bekerja macam mana hendak dapat duit. Takkan hendak hidup dengan RM700. Jika terbabit dengan penggambaran, ia perlu masa yang panjang dan menyebabkan tiada ruang untuk bersama anak-anak.”

Itulah yang Norish Karman cakap di Harian Metro.Katanya Norish Karman ada hak harta sepencarian dengan Datuk Hashimuddin.So dia nak tuntutlah balik.Tapi sayangnya tiada bukti dan otomatik tuntutan harta Datuk Hashimuddin tu ditolak mahkamah.Kesian..tapi ada yang kata "padan muka" sebab ni salah Norish Karman sendiri.Entahlah, diorang lebih tahu apa sebenarnya berlaku kan?

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.