Monday, 9 November 2009

DJ Lin Bakal Kahwin lagi?

Kalau dah jodoh tak ke mana ye tak?Siapa tak kenal DJ Lin sorang ni kan.Satu Malaya kenal lebih-lebih lagi peminat segmen Suria Cinta kat radio tu kan.Nampaknya tak lama lagi makan nasik minyak la peminat-pmeinat.DJ Lin akan kahwin lagi ke?Khabarnya DJ Lin terjumpa balik kekasih lama, cinta pertama lagi..SO, kita tunggu je la pengumuman DJ Lin tentang perkahwinan dia ok?!

Ayat-ayat Cinta DJ Lin di murai.com:

"Dulu, Lin pernah bercinta dengan lelaki itu. Dia kekasih pertama Lin malah cinta pertama Lin. Dan kami berpisah dulu bukan atas kehendak kami berdua. Apapun itu emua cerita lama. Jadi tak elokkan cerita lebih-lebih. Kalau betul, insya-Allah nanti semua orang akan tahu siapa gerangan orang itu,"

"Lin dah kenal dia sebelum Lin jadi DJ lagi. Dia kawan satu sekolah Lin. Anak-anak Lin pun dah jumpa dengannya tapi mereka boleh menerima lelaki itu. Namun, apa yang boleh Lin katakan, Lin dan bekas suami masih lagi berhubung dan anak-anak juga tak pernah renggang dengan ayah mereka."

So kepada DJ Lin, kalau jodoh tak kemana ye tak?Kahwin nanti, adalah gambar kahwin DJ Lin di artiskini.com ni ye!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.