Wednesday, 4 November 2009

Nora Danish dah maafkan Fasha Sandha?

Siapa peminat Nora Danish, angkat tangan!Haha.Kisah dan kontroversi rumah tangga Nora Danish dan Rizal dek kerana Fasha Sandha dah lama tapi masih belum basi lagi ok.Ramai masih memperkatakannya lagi sampai sekarang.Inilah yang masih jadi isu dan carian google search oleh peminat Nora Danish dan juga Fasha Sandha.Namun, Nora dah pun maafkan Fasha Sandha.Itulah yang dia kata.Hakikatnya Nora masih tak lupakan kisah rampasan Fasha Sandha tu, malah ada yang jumpa Nora dan Fasha bersalaman.
gambar-nora-danish-seksi
Gambar terbaru Fasha Sandha, Nora Danish di pertunjukkan fesyen ala Arabian Nite di Majlis Pelancaran Anugerah Skrin 2009
Thanks to Budiey.com

Dari berita Mstar pula:
Biarpun Nora masih menyayangi Rizal namun dia menafikan akan bernikah semula dengan bekas suaminya itu.Nora ditanya pula mengenai pengganti Rizal, Nora turut menggeleng belum menjumpai calon yang sesuai untuk dijadikan sebagai suami.

“Saya belum bersedia untuk menerima sesiapa lagi setakat ini termasuk Rizal. Banyak perkara yang saya tak boleh lupa, jadi sebab itu saya mahu lebih berhati-hati pada masa akan datang,” katanya yang akan meninggalkan Rayqal bersama ibunya atau bekas ibu mertuanya jika keluar bekerja memandangkan dia sangat rapat dengan keluarga Rizal".

Bunyi macam sangat kecewa kan?Geram betul aku nengok jadi cenggini, bini dah elok lawa anak comel tapi kena tinggal.Membazir betulla.Apa pun semua ni dugaan.Hari ni hari Nora Danish, esok mungkin hari kita siapa tahu kan?

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.