Friday, 13 November 2009

Video lawak :Taylor Swift - Love Story Official Music Video

Dunia artis dan selebriti ni dipenuhi dengan gosip dan isu hangat.Peminat fanatik, tohmahan dah biasa sangat di dalam kehidupan artis ni.Lagi-lagi kalau selebriti popular Hollywood tu.Memang berjuta-juta peminat diorang.Malaysia pun apa kurangnya.Artis malaysia pun glamor ape..Korang kenal Selebriti Taylor Swift?Haa, cuba korang layan video klip pertama ni dulu, untuk nikmati kesedapan lagu Taylor Swift dan amati betul-betul wajah comel Taylor Swift ni!


Kemudian korang tengok plak Taylor Swift celup ni.Apa korang rasa?Rasa nak lempang orang tak?haha

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.