Friday, 8 January 2010

Akim AF7-Ramai cakap saya Gay

Ada yang mengatakan Akim AF7 ni merupakan seorang bergelar Gay.Akim menafikan gelaran tersebut.Kalau betul seseorang itu gay pun tiada siapa akan mengaku dia gay betul tak?Namun, realitinya Akim bukanlah seorang gay seperti yang orang perkatakan.Akim, salah seorang ikon AF bukanlah seorang Gay meskipun dia mempunyai rakan di kalangan Gay dan Lesbian.Itu kata Akim kepada media.So, lepas ni korang kat luar tu jangan nak senang-senang Gay-gay kan orang ek.Dosa tau!


1 comment:

  1. gay ke tak gay, aku sokong akim. ini hidup peribadi dia. ada seorang ustaz yg mengkritik gay tapi dia sendiri seorang gay nak pernah meliwat. so, jgn jadi hipokrit.

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.