Saturday, 23 January 2010

Kisah Fizo Omar dan Makcik kaya

Pada entri lepas, Artiskini.com ada berkongsi kisah si Fizo Omar ni dengan gosip hangat dia.Sekarang ni ada berita lagi best.Kononya Fizo Omar ni pernah terima hampir 20 tawaran panas daripada makcik-makcik sangap berbentuk wang ringgit dan kekayaan.Kiranya Fizo ni tak termakan la hasutan makcik-makcik kaya lagi loaded tu dengan kemewahan untuk buat benda jahat.Bagi Fizo, maruah lagi penting daripada wang ringgit.Lagipun makcik-makcik je kan.Lainla kalau comel macam Siti Nurhaliza ke, macam Tiz Zaqyah ke, kira bolehla dipertimbangkan jugak hehe
fizo-omar

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.