Saturday, 20 February 2010

Gambar kekasih Nora Danish ke ni?

Biar betik, ini ke gambar kekasih Nora Danish?Macam tak percaya Nora Danish yang cun melecun ni dah ada kekasih!Suatu masa dulu ada peminat yang sebarkan gambar Nora Danish dengan mamat ni di internet.Ni dia gambarnya.
kekasih-nora-danish

Sekarang ada pula gambar mesra antara Nora danish dengan mamat ni pulak!Nampaknya melepas la sapa-sapa yang tengah dok ushar janda si Rizal ni ye.Kalau betul gosip ni, ngaku je la Nora.Orang pun nak tahu jugak siapa jejaka ni.

kekasih-nora-danish1

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Powered by Blogger.