Sunday, 18 July 2010

Ac Mizal Saman bekas Isteri Shafnie Zainudin

Shafnie Zainudin bekas isteri Ac Mizal dengar kata bakal disaman oleh Ac Mizal.Baru-baru ni tengok Ac Mizal di kaca TV dalam rancangan astro Ek Eleh bersama Afdlin Shauki, memang lawak ta ingat.Alih-alih isu saman menyaman Ac Mizal dan bekas isterinya ni timbul.Apa pun, ni ada sikit bingkisan dari Facebook Ac Mizal.

Dipetik daripada Facebook milik AC Mizal: Lagi kita diam lagi dia (Shafnie Zainudin) naik tocang,Mahkamah dah larang dia tetap nak buat, dah dua kali di Mahkamah dia kalah sebab tak ada bukti yg saya gagal membayar dia failkan kembali, nak tipu masyarakat sebab nampak baik? setiap nafkah yg saya berikan ada reeceipt, sekarang siapa yg salah! TETAPI ini dah melampau, so terimalah saman! kepada masyarakat yg tak tahu cerita.... DIAM... sebab saya ada bukti yg saya betul, so yg mulut celupar diam n saksikan saya pulak beraksi, kita tak nak mengaibkan tetapi kalau dah melampau kau terimalah padahnya, biar masyarakat tahu siapa sebenarnya yg menipu.... 9 tahun aku tahan!
ac-mizal

2 comments:

  1. hahahah..cantik lah ayat ac mizal..tajam punya ayat....gua support sama lu ac...n gua minat sama rancangan ac sempoi....

    ReplyDelete
  2. dulu perempuan ni yang buang dia

    ReplyDelete

Search This Blog

Powered by Blogger.